نگاشته شده توسط: رضا گودرزی | 19 اکتبر 2010

استقبال


پاسخ

  1. سلام آقا رضای عزیز
    این آخرین باری هست که با اسم هیچکس برایت کامنت میگذارم متاسفانه دوباره بداندیشان وبلاگم را فیلتر کردند از تو خواهش میکنم لینک وبلاگم را تغییر بدهی و به نام یاشا ثبت کنی
    موفق باشی

  2. سلام و درود. ممنون از حضورتون. خوش اومدین. چقدر خوشحالم که میبینم هنوز بینش واقعی داره نفس میکشه. با حرفهاتون کاملا موافقم اما همونطور که به دوست مشترکمون یاشا گفتم خفقان تا کی؟ تا کی میتوان جلوی تابش خورشید را گرفت؟ من اصلا نمیگم کی بیاد کی بره؟ حرف من اینست که هرکی اومد باید به فکر سلامتی جامعه باشه.. الان چیزی که بی ارزشه جونه. تا حرفی زده میشه فورا با چهار تا آیه و حدیث توی دهن ها میکوبن. اما تموم تبصره ها بنفع خودشونه. من میگم جامعه بیماره و دوای دردش تصویب قانون چند همسری نیست. اون آقا میگه (قانون محدودیت زوجات نه تعدد زوجات!!) خوب حالا همینو بگیرید برید تا بالاتر ببینید کار از کجا آب میخوره.. همواره پایدار باشید. درود بر ایران و ایرانی آزاداندیش

  3. سلام. مثل اینکه تنت می خواره!

  4. نخير هنوز تصميمي نگرفتم
    كمي مرددم و البته كمي هم مشغوليت دارم

  5. درود بزرگوار
    کارتان ستودنی ست
    با «افهم یا آزادی» سبز شده ام و منتظرتم
    سبز باشید

  6. [گل]

  7. سلام
    با اجازه لینکتون کردم
    چه استقبال با شکوهی …


بیان دیدگاه

دسته‌بندی